Sista praktiken!

Idag börjar sista praktiken på sjuksköterskeprogrammet för min del. Jag ska spendera kommande fem veckor på barnkardiologen här i Lund. Det ska bli jättespännande och intressant! Få ännu en chans att lära mig om det kluriga hjärtat + få en chans att lära mig handskas med kluriga och söta barn! =) Idag är det "bara" lite introduktion och rundvandring på avdelningen, i morgon börjar jag på riktigt... SPÄNNANDE! Det blir en intensiv period nu, jobbar 8 dagar på rad så nästa tisdag tror jag bestämt att det blir en sovmorgon =) Jag har iofs inte alla 8 dagar på Barn utan en dag på applikation för att se om det är något för mig i sommar eller om jag ska vara på avdelningen istället...

I helgen har jag haft min sista dag på min förra praktik inom hemsjukvården, sen var jag och Anders ute och åt i lördags, MYS! Igår var vi ute och gick en långrunda i solskenet för att avsluta hos Hella och Niklas, en skön söndag med andra ord!

Nu ska jag besluta om jag ska palla mig till träningen innan introduktion eller om jag ska ge mig ut på en promenad i snön...

NÄR KOMMER VÅREN TILL OSS!

Kommentarer
Postat av: Malin

Kära SysTeRyStEr, jag kan inte förstå att du snart är färdig sjuksköterska... Det är ju inte alls längesedan du bodde i Halmstad... Jisses... Jaja, bättre sjuksköterska än dig kan man ju inte få! Håller tummarna för dig denna sista termin! KRAM

2011-02-21 @ 19:06:42
URL: http://citybonde.blogspot.com
Postat av: Ebba

om bara tiden kunde gå lite fortare....!!

2011-02-23 @ 19:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0