Min älskling har fyllt år!

Anders fyllde år i söndags och det firade vi på Ekbacken med lite släkt. På torsdag fortsätter vi firandet med lite vänner...





Det blev smörgårstårta till mat. De två mindre gjorde Anders mormor och vi hade gjort de två större.





Några av gästerna.





Jag och lilla loppan Viva.





Snyggingen Melwin.





Lilla loppan i full fart.





Vi sjunger för Anders.





Tre generationer.




Annars går dagarna åt till jobb. Jag har inte riktigt hunnit andas nu på några vecka. Händer något hela tiden känns det som och dessutom ett nytt jobb, men men ska nog överleva detta också. Jobb är i alla fall väldigt intressant och jag har inte ångrat en enda sekund att jag läst till sjuksköterska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0