Nu är det dags igen...

Varit långledig nu men inatt smäller det. Två nätter väntar sen jobbar jag helgen, inte den roligaste veckan att se fram emot men jag ska bara ta mig igenom det för nu tickar tiden fort till examen, SÅ SKÖNT! Men lite skrämande är det att jag snart ska stå på egna ben. Hade en hemsk dröm för några nätter sedan. En doktor kom och frågade mig om mina patienter och jag visste ingenting om någon, visste inte ens på vilka salar dom låg, HEMSKA TANKE!

Vi har haft en skön helg, fredagskvällen spenderades hos Hella och Niklas. På lördagen träffades vi i Skrylle och gick en lång runda plus hade picknick, så mysigt! På kvällen åkte vi till Rögle och mös hos SyStErYsTeR och Fridholm! Söndagen spenderades tyvärr på akuten men så är det ibland...


Nu får vi se vad denna dagen ska bjuda på, borde träna, borde bege mig till stan och hämta biljetter som jag beställt plus att jag är sugen på att baka, får se vad som händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0