Nu har jag bestämt mig...

Jag ska jobba på applikation i sommar. Det känns bra. Jag missar en del avdelningsarbete men jag kommer ju jobba på avdelning i 40 år sedan så jag hinner nog lära mig det också. Jag kommer jobba måndag till fredag och det bästa av allt är att jag kommer jobba med helt undebara och roliga människor hela sommaren, jag kommer få det så bra!

Ikväll blir det extrjobb på thorax, min gamla praktikplats och innan dess ska jag till gerdahallen och träna för att sedan belöna mig själv med en god sushilunch *mums*.

Nu, packa väskan för att sedan bege mig på dagens äventyr!


Kommentarer
Postat av: agnetha

Jag önskar dig lycka till med jobbet...kan vara kul att jobba på mottagning..jag tyckte det var kul när jag jobbade på Öron mottagningen i många år..........Ha det bra MARIA...Snart är du en SSK...

2011-03-03 @ 16:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0