Det närmar sig!!!

Idag har jag varit och fotograferats på sjukhuset för passerkort, SHIT! Nu är det verkligen nära till att jag är färdig sjuksköterska, jag fattar det knappt! Just nu vaknar jag varje morgon med lite pirr i magen, vilket är ganska mysigt =)

Vi (jag och Karin) har inte särskilt mycket kvar på uppsatsen, vilket jag inte heller kan förstå... SHIT!!! Hade handledning igår och det var lite ändrigar som skulle göras men nästa måndag är det sista handledningsträffen och efter den ska det bara vara småsaker kvar att fixa med =)

Nu ska jag skriva vidare på vårt abstakt till uppsatsen!

Förresten, igår kom Anders hem igen, UNDERBART!


Kommentarer
Postat av: agnetha

ja nu smäller det snart ssk aren.............Kram AGNETHA

2011-05-19 @ 15:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0