Ännu en dag till ända...

Idag har jag jobbat på applikation, alltid lika trevligt att göra ett inhopp. Idag blev det såklart patienter att ta hand om men även storröjning av broshyrer och olika papper, så skönt! Nu är det rent och snyggt!

Efter jobb blev det (kryss i taket) träning på Gerda. Blev ett Afropass idag. Var kul och tiden gick fort. När jag kom hem har jag påbörjat nästa projekt gällande stickning, är inte så nöjd men jag får se hur det blir, återstår att se...

I sönsdags var lilla Freja med familj här samt mormor och morfar. Det blev fika, promenad och sen kötbullar och potatis. Om jag får säga det själv så vat det riktigt gott... Lilla underbara Freja, behöver inte säga mer, längtar redan efter nästa gång jag får mysa med henne!

Imorgon blir det jobb på avdelningen igen... Sen på kvällen får vi se vad som händer.

Nu - bingen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0